disappointment

Tu m-ai invatat sa cred in cuvantul totdeauna si tot tu m-ai distantat de el ceea ce a fost si mai dureros.Nu am fost niciodata tipa pe care ti-ai dorit-o, mereu te-am intrebat de ce esti langa mine , ce vezi in mine de te face sa stai aici..nu am inteles niciodata pentru ca ai avut grija sa-mi arati toate imperfectiunile si sa-mi descoperi slabiciunile pe care le am din cauza ta..mi-ai dat sperante cand nu credeam in ele..si s-au inaltat sus, cat mai sus pana cand tu le-ai taiat firul ..erau ca un balon, stii?.. si eu trageam de ata ca sa ajung la el..sa ajung la acel totdeauna pe care mi l-am dorit. Nu stiu daca si pentru voi totdeauna inseamna incredere..dar la mine asta semnifica..increderea ca o sa fii cu mine cand eu o sa fiu departe fizic,  spritual o sa ma caut in fiecare zi in gandurile tale..Cat sa ma mai lupt sa cred cand imi dai motive ca nu ar trebui sa fac asta? Cum sa nu reactionez cand simt frica asta prin sange pentru ca stiu ca imi poti lua totul intr-o secunda, ca ma poti distruge cu un singur cuvant..

Comentarii

Postări populare