eu

Simt o teama ce ma bantuie de cateva zile bune..Daca de data asta chiar nu mai pot gasi o solutie si o sa fug de tot in mine.Incerc in fiecare zi sa ma cunosc cat mai mult pe mine. Asta este noul meu proiect, autocunoasterea pentru ca am ajuns sa inteleg ca nu am dreptul sa ii judec pe alti daca nu imi stiu nici macar eu limitele..daca poate in situatia respectiva as reactiona la fel si altcineva m-ar judeca pentru ce fac.Am realizat de atatea ori ca oameni sunt rai si de cele mai multe ori nu-si dau seama.  Bravo lor pentru ca inca au dreptul la nevinovatie cat despre noi..cei care stim ca suntem rai..noi suntem cei vinovati si ar trebui sa ne simtim vinovati.Eu cel putin o fac..am momente cand ma detasez de ce se intampla in jurul meu si imi judec propria atitudine,atunci imi dau seama ca ceea ce fac e gresit ,dar cateodata imi e greu sa ma opresc. Ma uit in jurul meu si stiu ca toti emit pretentii false pentru ca putini sunt cei care ma cunosc sau poate chiar nu sunt deloc , in mine exista o diferenta mare intre ceea ce sunt in interior si exterior.

Comentarii

Postări populare