prefer sufletul gol

"Şi dacă o să am fluturi în stomac, o să îi inec in alcool. Iubirea doare… prefer sufletul gol."
Am ajuns in punctul in care sunt cuprinsa de atatea regrete si e infiorator. E groaznic sa traiesti in trecut si mai oribil e sa nu ai puterea sa treci peste.Nu mi s-a intamplat niciodata sa tremur din toate incheieturile pentru cineva ..cineva sa ajunga sa ma raneasca atata de rau..nici macar fizic, ci psihic. Ma gandesc ca poate mai mult ar fi durut o palma decat cuvintele astea reci si ireversibile. Nu iubirea e urata, ci oamenii care o poarta. Unii oameni nu merita sa simta iubire. Imi pierd din ce in ce mai mult din puterea mea de concentrare si doar pentru ca gandurile mele au ajuns intr-un punct in care nu-mi mai pot aduce fericire.Imi iau perna in brate in fiecare seara sperand ca in noaptea asta nu ma mai sperie nimic. Ce se intampla cu tine cand te trezesti in fiecare noaptea pentru ca nu poti scapa de cosmarurile astea stupide pe care subconstientul tau le trimite? Unde poti sa mai evadezi din realitate daca nici sa visez nu mai poti?Spune-mi tu.

Comentarii

  1. orice sut in dos e un pas inainte...
    oameni spun multe, nu baga in seama decat adevaratele lectii din bla'bla'urile lor.
    someone is here for you my girl>:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

orice

Postări populare