noiembrie fara noi

Noiembrie fara noi. De atata timp am incercat sa ne cautam ,sa ne intregim. Am ramas aceeasi jumatate asteptand o completare. Unde esti tu? Unde sunt eu? Toti cautam pe cineva sau acel ceva care sa ne faca sa ne simtim un intreg, sa nu ne mai simtim singuri. Obosim pentru un timp, o luam de la capat si tot asa pana fortele ne lasa. Nu am cunoscut sentimentul de implinire totala si nu am auzit pe nimeni sa-mi spuna ca stie ce e aia e fericirea. Da ..stiu..fericirea e doar o stare temporara..dar cum ramane cu sentimentul de liniste..de multumire.. Ar trebui sa astept pana imbatranesc sa simt asta.. Si daca nu o sa se intample niciodata?..Daca tot ce o sa am o sa fie asteptarea..?

Comentarii

  1. niciodata asteptarea nu este in zadar ; sa crezi in asta. spera. speranta moare ultima.
    fericirea probabil cum ai spus si tu e o stare temporara. dar la fel e si tristetea. si golul din noi. fericirea ti-o faci cu mana ta, asemenea tristetii. trebuie doar sa alegi pe ce drum ar trebui sa continui sa mergi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e..desi mereu am fost de parere ca vorba asta " speranta moare ultima" e luata din basme.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

orice

Postări populare